2019-12-12 09:01:00

Escape room, Kahoot! i GooseChase u nastavi književnosti

Ovaj je tjedan, u našoj školi, u predmetnoj nastavi, bio posvećen djelima za cjelovito čitanje. Uzbuđenje i entuzijazam koji su učenici pokazali nisam doživjela u cijelom svom dosadašnjem stažu, ali ako ćemo iskreno, još je uvijek na jednoznamenkastom broju pa ima vremena.

Učenici i ja, kao učiteljica, pripremali smo se različito.

Učenici su trebali pročitati djelo. I to je to. Odlučili smo ovaj put izbjeći bilješke i dnevnike čitanja.

Učiteljica je morala: detaljno proučiti djela, pripremiti tragove, prikupiti materijal, od materijala napraviti mjesta u skriveni tekst, premetaljke, osmosmjerke, križaljke, zagonetke, crteže, izraditim QR Code, izabrati tajna mjesta u učionici za položaje tajanstvenih predmeta i zadataka, penjati se po ljestvama da bi i na strop sakrila tragove, puhati balone, zaključati kutije lancima i lokotima...

I sve to radi trenutačno najpoznatije igre Escape room, igre u obliku zadane misije u kojoj učenici imaju zadaću rješavati neobične zadatke da bi posljednjim otključali zaključani ključ i izišli van iz učionce. Kako im ne bi bilo malo, pripremljeni su još i zadaci u web alatu Kahoot! A one najbrže čekale su još misije ili izazovi u GooseChaseu u kojem su rješavali razne misije vezane uz djelo fotografirajući ili snimajući videouratke.

Učenici su se po završetku rada međusobno vrednovali i samovrednovali u duhu Škole za život.

I na kraju su svi do jednoga postavili najgorempitanje: "Kad ćemo opet?"

Ivana Pivac Tadić, učiteljica HJ

 


Osnovna škola Dragalić