Datum objave: 11. travnja 2025.
Kategorija: Vijesti

Montessori i književno djelo za cjelovito čitanje

Književno djelo za cjelovito čitanje Bambi, autora Felixa Saltena, zanimljivo je svim čitateljima, djeci i odraslima jer zahtijeva poticanje mašte. Tako su učenici četvrtog razreda PO Gorice, uronili u pustolovine Bambija kroz Montessori igru tišine.  Obrađujući i interpretirajući djelo, drugačijim, Montessori pristupom i materijalima, četvrtaši su povezali sadržaj, motive i temu pripovijetke s vlastitim iskustvom. Cjelovitost književnog djela povezali su i potvrdili su medijskom kulturom. Tako su istraživački zadatak odradili pomoću medija. Nakon čega je uslijedilo gledanje istoimenog crtanog filma i usporedba knjige i filma.

Također, obilježili smo i Svjetski dan kazališta te su učenici, u paru, izradili lutke i uprizorili književno djelo za cjelovito čitanje Felixa Saltena Bambi. Izveli su malu predstavu za učiteljicu i učenicu drugog razreda i pokazali svoje glumačke sposobnosti.

Na samom kraju višednevnog i višesatnog interpretiranja Bambija, svi smo osvijestili da se trud uvijek isplati te da mašta može svašta.

Helena Klarić, učiteljica 2. i 4. razreda

Pročitajte još

Blagdan Svi sveti

U petak, 31.10.2025. g., povodom blagdana Svih svetih učenici naše škole položili su cvijeće i zapalili lampione kod spomenika poginulim hrvatskim braniteljima i stradalnicima u Domovinskom ratu.

Izazov učiteljima – Mekani kutak u 100 škola

Ove školske godine treći razred OŠ Dragalić je nastavio projekt „Mekani kutak“, sada s nazivom „Mekani kutak u 100 škola“. Cilj je projekta stvoriti unutar učionica kutak za učenike u kojem će se oni moći opuštati uz mirne aktivnosti – čitanje, razgovor, društvene...

Kazališna predstava „Tunja“

Dana 29. listopada 2025. godine učenici od 1. do 4. razreda posjetili su Gornje Bogićevce, gdje su pogledali dječju kazališnu predstavu „Tunja“ u izvedbi Kazališne družine Ivana Brlić-Mažuranić iz Slavonskog Broda. Predstava je održana povodom obilježavanja Dječjeg...

/Osnovna škola Dragalić/ Skip to content